piątek, 5 lipca 2013

Sorry.

Hej kochani. ;3

Już na starcie chciałam Was BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO MOCNO PRZEPROSIĆ za to, że nic nie dodałam przez ostatnie 2 miesiące . ;/ Niestety... Nie mam pomysłów, a nikt mnie tu nie wspiera już, tak więc stąd ten mały przestój. Cały czas jestem w trakcie przepisywania do Worda mojego opowiadania o Niamie. Mam już 26 stron(jeszcze nie przepisałam wszystkiego) , ale nadal nie jestem pewna czy umieścić je w Internecie. Już było na próbę i nic z tego nie wyszło, bo nikt nie czytał. ;///
Chyba powoli się wypalam, bo tak jak kiedyś siadałam i pisałam, tak teraz nie mogę sensownie skleić zdania. Niby mam kilka pomysłów, ale nie wiem jak ubrać to w słowa. Zresztą - nie wiem co się ze mną dzieje ostatnimi czasy. ;d
Mam w zanadrzu kilka rozpoczętych opowiadań, ale nie mogę ich dokończyć. Tak jakby ktoś po prostu wziął sobie moje pomysły i wenę twórczą. ;c

Dziękuję wszystkim tym, którzy mimo wszystko zaglądają tu, aby zapewne sprawdzić czy pojawiło się coś nowego. Wiem, że pewnie Was strasznie zawiodłam, ale cóż...w zasadzie to nie jest moja wina (albo jest?).

Cóż... W każdym bądź razie, teraz chcę Wam życzyć wspaniale spędzonych wakacji!!

Postaram się coś napisać, ale nic nie obiecuję, bo nie wiem jak to wyjdzie ;/

See ya soon, Patusia. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz