piątek, 30 sierpnia 2013

THIS IS US!! *-*

To taki post na szybko, bo zaraz spadam. Jakieś 40 minut temu wróciłam z Poznania, bo byłam na "This is us"! Już stwierdzam, że to najlepszy film jaki widziałam. W związku z tym "Pojutrze" spada na drugie miejsce . :c Sorry, Gyllenhaal. :c

Był ktoś z Was już może? Jak wrażenia? Wg mnie film był świetny. :))))) A co najważniejsze - 0 Elouonor oraz samej panny Calder. ;3

Przepraszam również, że nie wywiązałam się z zadania i nie dodałam rodziału, ale w tym tygodniu nie miałam czasu. ;/ Codziennie gdzieś wyjeżdżałam i nie miałam kiedy dodać . ;d Jutro mam wolną sobotę, bo jak na razie niczego nie planuję, więc obiecuję, że coś tu się pojawi!

Patusia. xx

2 komentarze:

  1. Ja byłam, film był świetny !!!!!!! ryczałam, śpiewałam śmiałam się WSZYSTKO naraz

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak ja! Już planuję zakup TIU na DVD, żeby móc go oglądać cały czas. <3 / Patusia.

    OdpowiedzUsuń