poniedziałek, 4 marca 2013

Ogłoszenia. :D

Sieeeeeeeeeemanko ludziska! ♥♥♥
Sorki, ale dzisiaj coś mi ździebko odbija . :D

Wiem, wiem. Nic nie dodałam już dawno, ale w tym tygodniu NA PEWNO pojawi się kolejna część Change My Mind - czyta to ktoś wgl? o.O Dobra ja nie o tym chciałam. A mianowicie. Chcę Was poinformować, że nie wiem, co z następnym opowiadaniem. Po przejrzeniu moich jakże pięknie uporządkowanych notatek (czujesz ten sarkazm, nie? xd) stwierdzam iż nie stworzyłam nic sensownego. Ale wydaje mi się, że po połączeniu kilku różnych opowiadań może wyjść coś fajnego
(+ nie przeszkadzałoby Wam, gdyby pojawił się w nich jakiś bromance? Niam lub Ziam, bo Larry już był. :3). I głównym bohaterem byłby wtedy Niall (tak wyszło z tego mini głosowania pod It seemed to me that I have seen you...).

No i ogólnie to tyle... Chyba.
Zapewne miałam napisać coś więcej, ale jak zwykle zapomniałam -.-
Aaaaa.... Już wiem.
DZIĘKUJĘ ZA 55 TYS. WYŚWIETLEŃ. Po raz kolejny : KOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM WAS!! ♥♥♥

Coś jeszcze chciałam...
Nagrałam na isingu jak śpiewam WMYB. Bynajmniej miałam źle ustawiony mikr., więc kijowo słychać. Nagram jeszcze raz i pochwalę Wam się tutaj (tak, musiałam se zrobić reklamę. Zazdrościcie mi, nie? :D Sr, jak wyżej. Nie wiem czego się dzisiaj naćpałam. ;oo).

Dobra. Podsumowując: niedługo Change My Mind: Part 8; nowe opowiadanie (może być ten bromance? Może jakiś inny niż Niam i Ziam? Wybór zależy od Was . ♥) + Niall - główny bohater.

Patusia, która kocha Was najbardziej na świecie i bardzo by chciała Was wszystkich poznać, ale wie, że to nie możliwe, więc pozostawia do siebie kontakt: Twitter. i ma nadzieje, że choć część z Was się do niej odezwie . ^^

And again: Love you all . ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz