sobota, 2 marca 2013

OGŁOSZENIA PARAFIALNE! -NACIA.

Welcome welcome ;-)
A więc chciałam ogłosić iż zostałam wytypowana (tzn. nie wiem czy ktoś jeszcze z bloga też) do takiego małego konkursu czy coś w tym stylu. Chodzi o to ,że pewnej bloggerce również wytypowanej spodobał się mój wpis, skomentowała go słowami ,'jesteś nominowana...' i mnie wyróżniła co daje mi daj różne przywileje. Napisze w tej notce 11 pytań do wyróżnionych przeze mnie pisarek na które musza odpowiedzieć a kiedy już to zrobią mogą również WYBIERAĆ BLOGGERKI WEDŁUG SIEBIE Z NAJCIEKAWSZYMI OPOWIADANIAMI ,ALE UWAGA! NIE MOŻNA TYPOWAĆ ANI SIEBIE ANI BLOGGEREK ,KTÓRE WAS WYRÓŻNIŁY. Oczywiście będziecie musiały tak samo jak ja napisać to w komentarzach pod ich wpisem i napisać na swoim blogu 11 różnych pytań do nich.

Mam też nadziej ,że dziewczyny  nie będą złe ,że wstawiłam posta bez uprzedzenia :-*
- Nacia.

Oto pytania:
1. Twój autorytet, kto lub co to jest ? 
2. Za co cenisz chłopaków z 1D? (cechy charakteru itp.)
3. Ulubiony film. 
4. Szanujesz czy hejtujesz fanki Justina Biebera? 
5. Jak widzisz siebie za 10 lat? 
6. co byś wolała :przyjaźnić się z Niall'em a nie lubić się z Liamem czy przyjaźnić się z Hazzą a być nie lubianym przez Zayna? :)
7. Imię przyjaciółki/przyjaciela. 
8. koty czy psy?
9. Wspomnienie z dzieciństwa, którego już nigdy nie zapomnisz. 
10. lubisz czytać książki? jeżeli tak to jakie? 
11. co tak naprawdę myślisz o Larrym? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz