niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Awards vol.2

Nominacja od Oli:

1. Jak masz na imię?
Patrycja. :D
2. Ulubieniec z One Direction?
Louis, przede wszystkim Louis, jednakże uwielbiam wszystkich.
3. Jak się zaczęła twoja przygoda z 1D?
Hmm... Szczerze nie pamiętam jak dokładnie.. Przeczytałam o nich na jakiejś stronce i tak potoczyły się moje dalsze losy.
4. Ulubiona książka?
D. Sheff - "Cudowny chłopiec. Mój uzależniony syn."
5. Ktoś wie, że piszesz bloga?
Moje przyjaciółki i najbliższa rodzina. :)
6. Jak spędzasz wolny czas?
Wychodzę ze znajomymi, słucham muzyki, czytam książki, piszę imaginy.
7. Jeśli miałabyś wybierać między przyjaźnią a miłością co byś wybrała?
Nie wybrałabym. Wolałabym starzeć się samotnie - bez miłości i przyjaciół - niż stracić jedną z ważnych osób.
8. Co byś zrobiła, gdyby któryś z 1D cię pocałował?
ZGON *.*
9. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak.
10. Dlaczego piszesz bloga?
Dla wypełnienia czasu i podzielenia się moimi opowiadaniami z innymi.
11. Czy ktoś z twojego otoczenia jest Directioner?
Moje przyjaciółki, kuzynka i kilka innych dziewczyn, z którymi nie utrzymuję bliższego kontaktu.

Nominowane blogi i pytania:
http://imaginy1direction.blogspot.com/2012/11/liebster-awards.html

Love you all. xx
Patusia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz