czwartek, 29 listopada 2012

.

Ja tutaj tylko na chwilkę, jako że mam karę, a udało mi się wejść na komputer. xD
No to tak... Przepraszam, że nic nie dodaję, ale powód jest prosty (patrz linijka wyżej). Gdy będę już mogła pełnoprawnie korzystać z komputera dodam dla Was coś nowego. ^^ Zastanawiam się tylko z kim... Ale dobra.. .Jakoś wpadnę na pomysł.
Chciałam Wam podziękować za wyświetlenia, których z każdym dniem jest co raz więcej.
Wiecie co? Czasami jest mi smutno, nie mam ochoty na nic i po prostu tylko bym leżała i noł lajfiła w łóżku. Wtedy biorę kartkę, długopis i piszę. Większość historii, które tutaj dodawałam były inspirowane moimi przeżyciami, snami albo najzwyczajniejszymi w świecie marzeniami. Wiele razy chciałam się poddać, ale nie potrafiłam.
Wiem, że mogę liczyć na dziewczyny (tak w zasadzie to jak na razie tylko na Agatę, bo Pacia nie ma lapka, a Cath... Jak to nasza Cath, dodaje tylko gdy ma pomysł). Od razu chcę podziękować Agacie za to, że coś tutaj dodaje i, że dzięki niej ten blog funkcjonuje. xx

Warto też wspomnieć, że Kasia kończy jutro swoje 14 urodzinki! Kochana, mam nadzieję, że prezent dotrze na dniach . ^^ No to ja chciałam jej życzyć wszystkiego najlepszego. Itepe, itede. :D

A Wam co podoba się na naszym blogu? Podoba Wam się wygląd naszej stronki? Może coś zmienić? Czekam na Wasze opinie.

Thanks for everything - Patusia. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz