wtorek, 18 września 2012

my dear idiot.

Jesteś w toalecie i robisz sobie makijaż. Po chwili do ubikacji wszedł Zayn. Spojrzał w lustro, w którym było twoje odbicie i zaczął prawić komplementy.
- Co za widok. No no no podoba mi się.. Chyba się zakochałem - mówił Zayn patrząc ciągle w lustro.
- Oh Zayn . Ale mi dziś komplementy prawisz - podeszłaś do niego i chciałaś go pocałować , lecz on cię odsunął.
- Skarbie nie teraz , oglądam się w lustrze - powiedział chłopak.
- Idiota - krzyknęłaś, a on tylko się uśmiechnął.
Zeszłaś wkurzona na dół , włączyłaś telewizje i zaczęłaś mówić sama do siebie.
- Odejdź. Oglądam się w lustrze. Kurde, co za idiota. Tylko lustro się dla niego liczy , nie wiem po co ubrałam się w takie ciuchy, skoro dla niego najważniejszy jest on. Ciekawe czy "kocham cię" też mówił patrząc w lustro - mówiłaś szeptem.
- Kochanie, możesz się obrócić - powiedział stojący za tobą Zayn
- Do Lustra mówisz. - powiedziałaś wkurzona
- Nie. Do ciebie głuptasie - mówił chłopak śmiejąc się.
Kiedy się odwróciłaś ujrzałaś Zayn'a klękającego z małym pudełeczkiem i ogromnym bukietem róż.
- Oh Zayn - mówiłaś przytrzymując usta dłonią.
- Właśnie o to mi chodziło. Ślicznie ubrana w pięknym makijażu i z tą obrażoną minką. Za to cię kocham. Wyjdziesz za mnie i zostaniesz Panną Malik.? - spytał chłopak patrząc ci wprost w twoje lśniące, zielone oczy.
Pocałowałaś go, bo nie mogłaś z siebie nic wydusić.
- Czyli tak .? - spytał uśmiechnięty Mulat.
- Tak tak tak tak i jeszcze raz tak. - krzyczałaś na cały głos całując Zayna.


______________________________________
A więc od czego tu zacząć.. Wiem, że znowu zostawiłam Patusię samą, tak. :c
Ale już jestem i przez dłuższy czas na pewno będę, oczywiście jeśli chcecie,
bo jakieś dziwne przeczucie mam, że nie..
No ok, Pati prosiła , żebym coś dodała to takie badziewne coś powstało. :D
aczkolwiek chcę napisać coś dłuższego, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. ^^
Aha, i będę dość rzadko dodawała , postaram się raz na tydzień. wszystko przez tą naukę . : /
no, to chyba koniec....
Pacia. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz