niedziela, 17 lutego 2013

Change My Mind: Part 7.

*T.I*
Nie. Mogę. Uwierzyć. Że. To. Zrobiłam. Wow... Było... Hmm... Niesamowicie? Nie wiem czy to dobre określenie. Było milion razy lepiej i po prostu nie znam odpowiednich słów, aby to opisać. Założę się, że mogłoby być jeszcze lepiej, gdyby tylko Lottie nam nie przerwała. Jednak...może to i lepiej, że wtedy weszła do salonu? Nie mam pojęcia.
- I co wymyśliliście? - zmieniła temat Charlotte.
- Usłyszysz na płycie. Jeśli oczywiście spodoba się Simonowi - skwitował szybko blondyn. Spojrzał na mnie i posłał mi najsłodszy uśmiech jaki kiedykolwiek widziałam. Kąciki moich ust również powędrowały ku górze. - Właśnie... Musimy mu ją zanieść.
- "Musimy"...?
- Tak. MUSIMY - po chwili zrozumiałam aluzję. Wypowiedziałam bezgłośnie "Okej" i złapałam kubek z kawą, aby się trochę obudzić. Chciałam sobie w końcu uświadomić, że to naprawdę się wydarzyło i że naprawdę kocham tego uroczego Irlandczyka.

Kocham. Słowo, które cieszy. Słowo, które zastanawia. Słowo, które wprawia nas w zakłopotanie. Słowo, które przekazuje miliard innych odczuć związanych z osobą, które je mówimy. Sama nie wiem ile razy użyłam użyłam wyrażenia "kocham Cię". Może dla jednych będzie to dużo, dla innych mało. Nie wypowiadam tego na lewo i prawo byle tylko zostać zauważoną i obdarzoną sztuczną, wymuszoną miłością. Wolę poczekać na kogoś kto będzie odpowiedzi. Kto będzie zasługiwał na to, abym bez żadnych zahamowań mówiła mu "kocham".
I chyba właśnie znalazłam kogoś takiego.
Ten ktoś nazywa się Niall Horan. Ma 19 lat. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Urodził się w Irlandii. I...kocham go najbardziej na całym świecie.

Godzinę później pojechaliśmy do Simona. Przynajmniej takie było nasze założenie. Siedzieliśmy w samochodzie, stojąc w korkach. Stacja radiowa nadawała jakąś audycje, w której puszczali muzykę samych młodych gwiazd. Włączając w to One Direction.
- Same Mistakes... - szepnęłam, gdy z głośnika popłynęła muzyka, a po chwili dobiegł mnie głos Harry'ego. Niall spojrzał na mnie. Jego mina mówiła: Skąd wiedziałaś?, jednakże nie zadał tego pytania. Mnie też wydało się absurdalne.
- Naprawdę ci się podobało? - spytał ni stąd, ni zowąd chłopak, wpatrując się w szereg samochodów przed nami, również z przymusu zatrzymanych przez wypadek. Nie wiedziałam, co powiedzieć, więc skinęłam delikatnie głową, potwierdzając tym samym jego słowa.
- Jeśli chcesz to możemy to powtórzyć - stwierdziłam tak cicho, że sama ledwie usłyszałam. Zdziwiłam się, że z taką łatwością przeszło mi to przez gardło. Położyłam mu rękę na szyi i przyciągnęłam go do siebie. 10 sekund później znów trwaliśmy w tym boskim uniesieniu. Nie mam pojęcia jak długo tym razem się całowaliśmy, ponieważ myślałam tylko o tym, że Niall właśnie przyciska swoje usta do moich, że jest cały mój. Chciałam, żeby trwało to jak najdłużej się da. Niestety, znowu się nie udało. Przerwał nam klakson samochodu za nami, który oznajmiał, że droga jest pusta i możemy ruszyć dalej. Niall otrząsnął się i wcisnął pedał gazu, wprawiając tym samy pojazd w ruch. Skupiony na trasie, przygryzł dolną wargę. Miałam ochotę rzucić się na niego i przesadnie całować, ale pozostawiłam moje fantazje dla siebie. Spojrzałam przez okno. Znów dręczyły mnie wyrzuty sumienia. Nie miałam odwagi w jakikolwiek sposób kontaktować się z Niallem. Bałam się spojrzeć na niego, a co dopiero odezwać. Z tego, co mówiła mi Lottie, wiedziałam, że nie był jak inni chłopcy, ale mimo to bałam się, że tylko się mną zabawi, a potem zostawi jak niepotrzebną zabawkę. Wolałam nie angażować się w nic więcej dopóki on się nie określi. Uznałam to za najrozsądniejsze...

___________________________________________________

Dobra... Więcej jak na razie nie wymyślę. :d
Słuchałam przed chwilą mojego Alex'a (wokalista All Time Low - zaraz po 1D mój ulubiony zespół) <3

Ponawiam pytanie:
Z KIM WSTAWIĆ KOLEJNY IMAGIN/OPOWIADANIE?
Do dyspozycji mam kilkuczęściowe imaginy z Zayn'em, Niall'em lub Liam'em
Jak na razie przeważa Zayn, ale propozycje zbieram jeszcze pod tym (i może pod następnym) postem. Ale to jeszcze zobaczę . :3

+ chciałam Was poinformować, że to mój setny wpis ! *o*

Patusia. xx

4 komentarze:

  1. CUDOOO *___*!! Świetne, długo na to czekałam ^w^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . :) Miło, że Ci się podoba . ^^ / Patusia.

      Usuń
  2. świetne , wbijesz do mnie ?
    http://wisienaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń