czwartek, 14 lutego 2013

Rock me cz.8

Powoli wstałam i zeszłam na dół. Zasiadłam przed ogromnym telewizorem w salonie i razem z wszystkim zajęłam się oglądaniem komedii. Fabuła jak zawsze, czyli film był w miarę nudny. Po półgodzinnym czekaniu w końcu pojawił się Zayn. Spojrzałam na niego pytającym wzrokiem typu co tak długo. Chłopak szeroko się uśmiechnął i wskazał na idealną fryzurę. Prychnęłam i na swoje nieszczęście wszyscy skierowali swój wzrok na mnie. Odwróciłam od nich wzrok i wlepiłam go w telewizor. Gdy nasz seans dobiegł końca, pożegnałam się z każdym i razem z Zayn'em wyszłam. Spacerowaliśmy po pustych uliczkach Londynu. Na jednej z nich chłopak przystał i niepatrząc w moje oczy powiedział:- chyba się zakochałem
- więc jej to powiedz
- już to zrobiłem
- i co ona na to?
- właśnie czekam na jej odpowiedź
- ona mówi, że jesteś słodki
- więc, czy ty - powiedział łapiąc mnie za rękę i patrząc w oczy - zgodzisz się pójść ze mną na randkę?
- a czy wypada odmówić Zayn'owi Malikowi? 
- w takiej sytuacji nie
- więc się zgadzam

________________

spieprzyłam po całości
zaczynając pisać to nie myślałam nad tym co tu będzie się dziać
pisałam chwilą
to już KONIEC
nie mam żądnego pomysłu
zapewne byłaby randka, sex, ślub i to co zawsze
przepraszam, zawaliłam po całości
nie umiem napisać tu nic więcej




3 komentarze:

  1. No mówi się trudno:/
    Napewno będę wpadała pod Heart Attack;p

    OdpowiedzUsuń
  2. http://fullofonedirection.blogspot.com/ zapraszaaaam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Zapraszam do mnie http://imaginyaboutonedirection.blogspot.com/ i komentujcie! ;3

    OdpowiedzUsuń