sobota, 9 lutego 2013

I don't believe!

OMG. Już przeszło 50 tys. wyświetleń. THANK YOU SO MUCH!
Może przybliżę Wam trochę naszą "historię". :)
Blog został założony 1 maja 2012 r. z inicjatywy mojej i Paci. Później dołączyła do nas Cath, którą "wyłoniłyśmy" w drodze konkursu. Następnie do naszego grona przyjęłyśmy Agatę. Jedno opowiadanie napisała dla nas również Natalia oraz opowiadanie w trakcie ma tutaj Nacia, ale na razie nie zapowiada się na to, żeby dodawała kolejne części . ;/
Najbardziej cieszyłyśmy się z Pacią, gdy pewnego dnia (bodajże w czerwcu albo lipcu) odwiedziło nas prawie 800 czytelniku. To był zdecydowanie najlepszy dzień i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej.

Mam nadzieję, że blog wam się podoba. Jest dla Was i jeśli coś wam się w nim nie podoba to śmiało piszcie. Czy to w komentarzach, czy na imaginy@onet.pl , czy też na moje GG:28589970. Wasze uwagi są bardzo cenne i zależy mi, żeby wszystko wam odpowiadało. :)

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję . <3

Patusia. xx
PS Mówiłam Wam już jak bardzo Was kocham? ;*

1 komentarz:

  1. http://fullofonedirection.blogspot.com/ już jest nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń