czwartek, 26 lipca 2012

Afraid to move on. cz.3

- Jestem głodny - oznajmił Harry. - Lou wiesz jakie ona robi pyszne zapiekanki? BOSKIE!
- Przestań... - powiedziałam lekko speszona.
- Nie przestań, tylko taka jest prawda. Dobra... To idziemy gdzieś czy jak...
- Wiem o co ci chodzi... - stwierdziłam. - Chcesz te zapiekanki?
- Tak, kocham cię Darcy! - krzyknął i pocałował mnie w policzek.
Harry był największym fanem mojego "popisowego dania". Tylko to potrafiłam przyrządzić w miarę dobrze, bo w rzeczywistości nie umiem gotować.

Po kolacji poszłam rozpakować walizki do pokoju, który przygotował dla mnie Hazza. Na stoliku nocnym postawiłam nasze zdjęcie z czasów, gdy mieliśmy po 8 lat. Popatrzyłam na nie i uśmiechnęłam się do siebie. Nawet nie usłyszałam kiedy do pokoju wszedł Harry.
- Nadal je masz? - spytał.
- To też... - pokazałam na bransoletkę na mojej lewej ręce. Dostałam ją od Hazzy na moje 10 urodziny. Sam miał identyczną. Miały symbolizować naszą przyjaźń na zawsze.
Harry uśmiechnął się i usiadł obok mnie. Wziął do ręki zdjęcie.
- Kiedyś było fajnie... Czasami jak jesteśmy w trasie, mam ochotę wrócić do Holmes Chapel i pojechać do Ciebie...
- Szkoda, że wyjechałeś, ale cieszę się, że spełniłeś swoje marzenia... - przerwałam. - Coś się stało? W sensie z Lou? Jest taki smutny, a zawsze mówiłeś, że tryska pozytywną energią.
- Eleanor... Ona nie całe trzy miesiące temu go zdradziła... Z resztą, sam to widział - oznajmił Harry.
- Przykro mi... Sorki, że zapytałam...
- Nie, spoko. On to wszystko dusi w sobie, nie chce z nikim o tym rozmawiać - powiedział. - Może tobie się uda? Zawsze miałaś dar przekonywania.
- Tak... Który działał tylko na ciebie - stwierdziłam.
- Prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosze! Wiesz, że będę błagał tak długo aż w końcu się nie zgodzisz!
- Wiem... Spróbuję, ale pamiętaj! Ja niczego nie obiecuję.
- Tak, tak... Jasne - powiedział Hazza i odłożył zdjęcie na szafkę.

______________________
Oczywiście, że będą następne części . ^^
Słuchacie innych zespołów/wykonawców niż 1D? Ja ostatnio jaram się piosenkami Lostprophets *.*

Patusia . ; D

4 komentarze:

  1. Ja chcę następny. ;33
    Proszę pisz dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Bullet ! ♥ The Ramones , My chemical romanse , Marlin Manson. Mam wymieniać dalej ? :D /Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja słucham Linkin Park i Three days grace ;)
    to opowiadanie jest cudowne nie moge doczekac sie kolejnych czesci

    OdpowiedzUsuń