środa, 11 lipca 2012

Ogłoszenia .

Heeeej Directioners!
Mam dla Was kilka ogłoszeń parafialnych. xd
1. Jutro wyjeżdżam. ; c Nie będzie mnie tydzień albo 2 tygodnie. Postaram się dodawać nowe imaginy za każdym razem, gdy będę miała dostęp do internetu (a to nie będzie takie proste ; /). Przepraszam, że Was zostawiam, ale cóż... Wakacje to wakacje. Będę pisać w moim "magicznym" zeszycie. Po powrocie dodam wszystko co udało mi się wymyślić.
2.Przepraszam też za to, że Pacia nie poświęca nam ostatnio zbyt wiele uwagi. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. ; *
3. Zapodajcie mi jakieś pomysły na imaginy! Piszcie o kim, jakie(smutne, wesołe) i podajcie ogólny zarys historii.
4. Chciałabym zorganizować konkurs na najciekawszy imagin, jednak najpierw muszę pogadać o tym z dziewczynami. Bylibyście chętni?
5. Piszecie coś? Macie swoje blogi? Zostawcie linki w komentarzach. Chętnie poczytam, bo ostatnio mi się nudzi. ; p
6. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie naszego bloga - zadawajcie je w komentarzach albo prześlijcie na imaginy@onet.pl. Odpowiem na każde. ; D

To chyba na tyle. Mam nadzieję, że będziecie chętni do udziału w konkursie. A i dzisiaj ostatni dzień naszej ankiety. Kto jeszcze nie głosował, bierze się w garść, wybiera i klika!

Byeee, Patusia.<3

4 komentarze:

  1. Mój zestaw pytań: czy teoria względna Einsteina jest odpowiedzią na wszystkie zagadki wszechświata? Czy bozonHiggs'a dryfuje gdzieś pośród nas? i czy Bóg w ogóle istnieje?
    Ja to bym osobiście przeczytała coś masakrycznie smutnego. Ale nie takie typowe do muzyki Titanica, "znamy sie od dwoch lat, ja jestem w ciazy, on mial wypadek, popelnilam samobojstwo i zyjemy razem w niebie" takich jest za duzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic mówić, ale tam jest `odnośnie naszego bloga`... Sr... ; p xd

      Usuń
    2. Prosze, nie niszcz mi marzen.

      Usuń
  2. Szkoda, że wyjeżdżasz. Miłego odpoczynku. Zapraszam ma mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że ci się spodoba :)
    http://i-wanna-be-forever-young-1dforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń