niedziela, 22 lipca 2012

Another world. cz.7

- Harry... To nie jest tak jak myślisz... - oznajmiłam.
- A jak niby jest? - spytał zawiedziony, patrząc przed siebie. - Obściskujesz się z moim najlepszym kumplem, a teraz mówisz, że nie jest tak jak myślę?! Wydawało mi się, że to co wczoraj powiedziałaś było szczere! - krzyczał.
- Było. Kocham Cię. Wszystko Ci wytłumaczę, tylko proszę posłuchaj mnie!
Harry odwrócił wzrok. Byłam zła na siebie. Tak na prawdę nie wiedziałam, co mam mu powiedzieć. Jak mam mu wytłumaczyć tą całą sytuację. Kurde.. Gdybym tego nie zrobiła. Gdybym wtedy posłuchała mojego rozumu.
- Idź stąd. Chcę zostać sam - powiedział po chwili Harry.

Zrobiłam to, o co prosił. Uświadomiłam sobie, że mi nie wybaczy. Zrobiłam to na jego oczach. Postanowiłam się wyprowadzić, żeby on nie musiał mieć ze mną nic do czynienia. Zaczęłam się pakować, gdy do pokoju wszedł Harry.
- Co ty robisz? - spytał zdziwiony.
- Nie widzisz? Pakuję się. Nie chcę, żebyś przeze mnie cierpiał - oznajmiłam.
- Louis mi wszystko wytłumaczył - powiedział, a ja usiadłam na łóżku. - Nie musisz się obwiniać.
- Ale... - zaczęłam, jednak Harry przerwał mi czułym pocałunkiem.
- Rozumiesz? - spytał, gdy się od siebie odkleiliśmy.
- Tak - powiedziałam i przytuliłam się do niego.
- Kocham Cię - oznajmił.
- Ja Ciebie bardziej.
Harry zmierzył mnie wzrokiem i pokiwał przecząco głową. Miałam gdzieś co uważa Haz. I tak wiedziałam swoje. Zatopiłam swój wzrok w jego zielonych tęczówkach, które znów zdawały się błyszczeć. Tym razem ze szczęścia, które od niego promieniowało. Znów zaczęliśmy się całować.

Zeszliśmy do salonu gdzie siedzieli chłopcu. Podeszłam do Louis'a i szepnęłam mu do ucha "Dziękuję". Pocałowałam go w policzek i wróciłam do Harry'ego. Chłopak zrobił zazdrosną minę i oznajmił ze śmiechem:
- Ej, nie zarywaj do mojej dziewczyny.
- Twojej? - spytałam.
- Tak... Masz jakieś wątpliwości? - delikatnie mnie pocałował.
- Teraz już nie - oznajmiłam i zaciągnęłam go do mojego pokoju.

____________________________________
I tyle... Wydaje mi się, że zrąbałam koniec, ale dobra... Nic więcej nie wymyślę. ; c
Podziękowania dla Licorice, która dała pomysł. ; *
Za każdym razem, gdy czytam wasze komentarze jest mi bardzo miło. Motywujecie mnie do dalszego działania! <3

Patusia ^^

KONKURS!

Poszukujemy nowej administratorki! Napisz imagin i wyślij nam go na imaginy@onet.pl . Pokrótce się przedstaw(imię, wiek, skąd jesteś, itp.). Wybiorę najciekawsze opowiadanie, które oczywiście później trafi na naszą stronkę. Na wasze odpowiedzi czekam do 5 sierpnia! 

3 komentarze:

  1. Sorciaa,,, ale Hary jest moj - i nie wymyslaj niestworzonych histori bo i tak by cie nie pokochał!

    OdpowiedzUsuń