wtorek, 10 lipca 2012

Another world. cz.4

Usłyszałam pukanie do drzwi. Nie... To nie było pukanie. Ktoś wręcz dobijał się do mojego pokoju. Byłam pewna, że to Lou. Tylko on budził mnie w ten sposób.
Wstałam i podeszłam do drzwi. Otworzyłam je.
- Louisie Williamie Tomlinson! Nudzi Ci się?! - krzyknęłam.
- Ejj, spokojnie mała - powiedział. - Harry Cię woła.
- Nie mógł sam tu przyjść?!
- Stwierdził, że próbował Cię obudzić, ale wiesz jaki on jest.
- Jak coś ode mnie chce to niech sam tu przyjdzie. Nie będę za nim biegać. - zamknęłam drzwi.
Ubrałam się i związałam włosy w luźny kucyk. Wzięłam laptop i zalogowałam się na moim Twitterze. Zauważyłam wiadomość od Harry'ego. "Zejdź na dół". Leń...

Poszłam do salonu, w którym zastałam chłopców.
- Zastanowiłaś się już? - spytał Harry, gdy tylko mnie zobaczył.
- Nie. - odpowiedziałam, choć brzmiało to bardziej jak pytanie.
- No, ale proszę!
Spojrzałam na niego. Uśmiechnął się. Wszyscy się uśmiechali.
- No dobra... Pójdę z wami. - oznajmiłam, a chłopcu zaczęli skakać z radości. - Ale... Pod jednym warunkiem. Nie będziecie mnie zmuszać do zabawy, tak jak zwykle. Jasne?!
- Tak! - krzyknęli chórem, a ja zaczęłam się śmiać.

Wszyscy byliśmy dla siebie kimś więcej niż przyjaciółmi. Byliśmy rodzeństwem. Kłóciliśmy się ze sobą, ale też śmialiśmy się i płakaliśmy razem. Zawsze mogłam na nich liczyć. Wcześniej myślałam, że nigdy nie zaufam im na tyle, że będę mogła im się zwierzyć. Myliłam się. Chyba nawet na moje szczęście.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wyszliśmy z domu. Wsiedliśmy do samochodu. Prowadził Harry. Kilkanaście minut później byliśmy pod klubem, który znałam już za dobrze. Chłopcy chodzili tylko tam. Nie lubiłam imprezować. W klubach bywałam z przymusu. Chłopcy mnie zmuszali. Twierdzili, że muszę odreagować. Faktycznie. Bycie menadżerem One Direction było stresujące. I to nie tylko przez obowiązki, które spadły na mnie praktycznie znikąd, ale przez to, że moi przyjaciele czasami byli bardzo denerwujący.

Weszliśmy do środka. Zajęliśmy "nasz" stolik. Louis i Niall od razu poszli kupić "coś mocniejszego" do picia. Chłopcy chcieli oblać udaną trasę koncertową. Po chwili Lou z Niallerem. Przynieśli jakieś wino czy coś. I oczywiście sok dla Liama. Nie pił. Był tym "normalnym". Oczywiście. Znów nie dostosowali się do mojej prośby i próbowali mnie zabawić na siłę. Po tym jak Harry z 1000 razy spytał mi się czy z nim zatańczę, zgodziłam się. Miałam dość tych jęków. Niestety, gdy tylko wyszliśmy na pakiet DJ puścił wolną piosenkę. Zarzuciłam mu ręce na szyję, a on złapał mnie w talii. Zaczęliśmy się wolno kołysać. Patrzeliśmy sobie prosto w oczy...

________________________________
W końcu to napisałam ! Sorry, że tak długo, ale w ciągu kilku ostatnich dni nie miałam weny... ; c
Może być? Hmm ? Wydaje mi się, że dłuższe. Ostatnią podzielić na dwie, czy zrobić jedną część? ; *

`Fakty` Part II :
1. Uwielbia Louisa, dlatego też nie trawi Eleanor.
2. Kocha pisać imaginy.
3. Lubi rysować.
4. Fanka piłki nożnej( gra i ogląda).
5. Lubi chemię i matematykę (o.O)
6. Jej ulubiony kolor to niebieski.
7. Uczy się francuskiego *.*
8. Śmieje się ze wszystkiego (fakt 
à la Nacia <3)
9. Nie lubi, gdy ktoś robi jej zdjęcia. Sama kocha fotografować.
10. Jeśli ktoś ma na sobie paski(nawet jeśli tego kogoś nie zna), stwierdza iż go nie lubi . xd
Me Gusta pisanie o sobie w 3os. ^^

UWAGA!

Jako, że Pacia nie raczy nic dodać (też Cię kocham) oświadczam iż chyba zostałam tutaj sama. Przynajmniej na jakiś czas. Jkbc nikt nie odchodził, tylko one mnie nie lubią i mnie tutaj zostawiły. Samą. Samiutką... <użalanie się nad sobą - Me gusta>

Patusia. ; d

5 komentarzy:

  1. Zaje**sty ! <33
    Łeee , szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm... fajnie... xd Jesli ten ostatni bedzie baaaardzo dlugi, to podziel na dwa. A jak bedzie krotki to zrob jeden. Dla Twojego dobra, ma byc dlugi...
    Licorice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;D
    Zrób jeden długi i go podziel na dwa ...
    Szybko dodaj tą następną, nie mogę się doczekać co będzie dalej .!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śmieszne nikt nie poprawia moich imaginów dlatego nie ma ich na stronie -,- /Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati nie wierzę ci w 4 punkcie. Naserio lubisz nogę?
    :DAgacinka

    OdpowiedzUsuń