piątek, 20 lipca 2012

Another world cz.5

Gdy twarz Harry'ego była oświetlana przez dyskotekowe lampy, jego zielone tęczówki zdawały się błyszczeć. Oparłam głowę na obojczyku Hazzy. Chciałam, aby ta chwila trwała wiecznie.
- <T.I>... - szepnął Harry. - Podobasz mi się.
Zatkało mnie. Ja... Taka niepozorna, taka zwyczajna, podobałam się jemu. Harry'emu Styles'owi. Temu, o którym większość dziewczyn mogło tylko pomarzyć. Byłam wniebowzięta. Inaczej nie da się opisać uczuć, którymi była owładnięta moja dusza i serce. Nie wiedziałam co powinnam zrobić.
- Też Cię kocham Harry.
- Dlaczego mi tego nie powiedziałaś? - spytał.
- Po prostu bałam się tego jak zareagujesz... Nie chciałam psuć Twojej kariery...
- Mojej kariery? Przecież ona nie jest najważniejsza. Ty jesteś.
Nie odpowiedziałam. Po prostu się do niego przytuliłam. Gdy skończyła się muzyka wróciliśmy do chłopaków. Cały czas trzymaliśmy się za ręce.

Późną nocą wróciliśmy do domu. Dzięki Harry'emu świetnie się bawiłam przez cały wieczór. Tylko dlatego, że powiedział mi, że mu się podobam. Harry stwierdził, że rano będzie miał dla mnie niespodziankę. Nie dopytywałam o szczegółu i szybko udałam się do mojego pokoju. Położyłam się i zasnęłam. Śnił mi się Harry. Z resztą jak zwykle.

Obudził mnie głos Hazzy. Stał obok mnie w dłoniach trzymając tacę z jedzeniem. Uśmiechnęłam się.
- Nie musiałeś - oznajmiłam.
- Ale to nie wszystko.
- Nie?
- Reszty dowiesz się później. Bądź o 15 w parku. Tam gdzie chodzimy z chłopakami.
- No dobra... - stwierdziłam a Harry wyszedł z pokoju zostawiając mnie samą z tacą pełną jedzenia.

_____________________________________
JESTEM! Ufff. Jak to stwierdziła Kasiunia, byłam odcięta od cywilizacji. Hahaa.
Spodoba się? Kto był by chętny na konkurs? (jak na razie zbieram osoby, które byłyby chętne, bo po co organizować jak nie będziecie chcieli brać udziału) <3

Patusia . : D

3 komentarze:

  1. bosskiee . ;d
    zorganizuj ten konkurss.; p!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i ma być ten konkurs
    jesteśmy chętne
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! <3333
    tak , organizuj ! ; ]

    OdpowiedzUsuń