niedziela, 22 lipca 2012

Happiness . ♥ cz.22

*oczami <T.I.>*
Przyjazd chłopaków
Tyle na to czekałam. Tęskniłam za nimi.. I to bardzo.
Siedziałyśmy z dziewczynami w salonie. Eleanor opowiadała jak poznała Lou.
W tym momencie do domu weszli chłopacy. Eleanor od razu " rzuciła się " na Lou, Paulina na Harrego, Danielle na Liamia, a Nicolle na Nialla. Oczywiście nie obeszło się bez pocałunków.
Podeszłam do Zayna i go przytuliłam. Tak bardzo mi tego brakowało. Czułam jego oddech na mojej szyi. Nie chciałam go puszczać.. Po chwili jednak musiałam to zrobić.
Wszyscy poszli do góry, w salonie zostaliśmy tylko ja i Zayn. Usiedliśmy na kanapie. Nie patrzyłam na Niego, za to on na mnie cały czas. Gdy w końcu obróciłam głowę w stronę Zayna, pocałował mnie. Byłam trochę zdziwiona, ale odwzajemniłam pocałunek. Gdy " odkleiliśmy się " od siebie, Zayn od razu zaczął się tłumaczyć.
- <T.I.>, przepraszam, że Cię tak zraniłem, zrywając z Tobą. Naprawdę nie chciałem, ale wiesz jaki jestem zazdrosny.. Chciałbym, żebyśmy byli znowu razem, już na zawsze.. - przerwałam mu pocałunkiem .
- To znaczy, że wrócisz do mnie ? - spytał szczęśliwy .
- Tak. - powiedziałam i pokiwałam głową .

____________________________________
Wgl mi się to nie podoba..
ale w końcu trzeba to zakończyć, no nie ?
Bo zostanę zabita kiedyś. xd
ehh, jakoś nie mam weny ostatnio .. :c
Jak oceniacie całe opowiadanie ? Nie było takie tragiczne ? <3
Nie pogardziłabym komentarzami, ale nie naciskam . ;3
i chciałam przeprosić wszystkich ( szczególnie Pati ), że nic nie dodawałam tu przez miesiąc.. Poprawię się. Jeśli chcecie, to dodam krótkiego imagina jeszcze dzisiaj . ; *
Pacia .

2 komentarze: