poniedziałek, 23 lipca 2012

My passion . cz.5

Na występ pojechałam z dziewczyną Louisa Patricią, którą zdążyłam poznać godzinę temu. Dziewczyna miała jasne blond włosy i niebieskie oczy. Jak ulał pasowała do Louisa. Nawet poczucie humoru mieli identyczne.

W czasie programu zaprosili nas do garderoby, żebyśmy miały święty spokój oraz nie musiały odpowiadać na kolejne głupie i dociekliwe pytania. One Direction faktycznie nieźle szedł występ. Nie sądziłam, że może mi się spodobać taka muzyka, bo z reguły słuchałam ostrzejszych brzmień. Chłopcy, po krótkim wywiadzie na zakończenie, przyszli do garderoby. Kiedy mnie zobaczyli krzyknęli z radości.
- <T.I>! Jednak przyszłaś.
Rzucili się, żeby mnie przytulić.Tylko Niall stał z boku ze smutną miną udając, że pisze coś w telefonie.
- Jak Ci się podobało? - dopytywał Harry.
- Było naprawdę niesamowicie. Tak Harry, Twoja solówka była najlepsza - powiedziałam ze śmiechem.
Kiedy Zayn zaczął się kłócić z Hazzą czyje solo było najlepsze, skorzystałam z okazji i podeszłam do Niall'a.
- Hej Niall - zaczęłam z wahaniem.
- Hej <T.I>.
- Przepraszam, że wczoraj uciekłam. Tak naprawdę nie wiedziałam co robię - powiedziałam szybko.
- Nie ma sprawy - odpowiedział, kierując na mnie swoje błękitne oczy. Czułam jak odpływam. W ostatnim momencie się opanowałam, żeby znowu nie zrobić czegoś głupiego.

Napiętą ciszę przerwał Lou, który trzymał za rękę rozpromienioną Patricię.
- Jedziecie z nami z powrotem czy...?
- Tak już idziemy - oznajmiliśmy zgodnie.
Ostatni raz popatrzyłam Niallerowi w oczy, a ten wziął moją dłoń pod ramię, wychodząc.


_________________________________
Hej tempe chuje (specjalnie dla Zaty, bo tylko to czyta! :D )
Mówiłam, że to napiszę ;D
Witam, witam tak wgl po krótkiej przerwie. ;p
Był festiwal i było fajnie, więc chyba jestem wytłumaczona.
Macie tu dziwną część i jest dla Pati, chyba sama wiesz dlaczego.



Nacia.



2 komentarze:

  1. masz małą literówke... powinno być `Zety` , ale to co . ; D
    dziękuję Naciuu . ; * /Zetka . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj taaam :D to Pati przepisywala ;p i proszę ;* /Nacia.

    OdpowiedzUsuń