środa, 20 czerwca 2012

Happiness . ♥ cz.20

*Oczami Nicolle*
Zayn zobaczył jak David pocałował <T.I.> .Od razu wyszedł do ogrodu. Usiadł na ławce i zaczął myśleć. Podeszłam do niego i zaczęłam z nim rozmawiać:
- O co chodzi? - spytałam .
- Nie widziałaś? On całował <T.I.> ! - powiedział zdenerwowany .
- Zayn.. wy zerwaliście... Ona może robić co chce. Nie jest już z Tobą. - powiedziałam .
- Wiem, ale jestem cholernie zazdrosny.
Jeszcze chwilę z nim gadałam..

*Oczami <T.I.>*
David mnie pocałował... Szczerze, podobało mi się to.. ale nie mogę..
- Przepraszam.. Nie powinienem tego robić. Trochę mnie poniosło. - tłumaczył się .
- Nic się nie stało. - powiedziałam odgarniając włosy za ucho .
Sprzątaliśmy dalej, w ciszy. David mnie nie zauważył i na mnie wpadł. Przewróciliśmy się, przy czym zaczęliśmy się śmiać. Leżał nade mną. Przybliżał swoją twarz do mojej, ale ocknął się, przypominając dobie poprzedni pocałunek. Wstał ze mnie podając mi rękę. Chwyciłam ją, a David pomógł mi wstać. 

Przy nim czułam się.. tak inaczej.. wyjątkowo. Przy nim zapominałam o Zaynie, z czego się nawet cieszyłam.


*Oczami Harrego*
Siedzieliśmy w ogrodzie. Paulina siedziała mi na kolanach. Rozmawialiśmy o Zaynie. O tym, że załamał się odkąd <T.I.> poznała Davida. Ale w sumie to po części jego wina, nie dawał <T.I.> wolności. Był bardzo zazdrosny.


*Oczami Liama*
Wymyśliłem plan, żeby <T.I.> i Zayn się pogodzili. Wiem, że ona lubi Davida, ale ... Ona bardzo pasuje do Zayna. Ale Danielle mi powiedziała, że nie powinienem wtrącać się w czyjeś życie.


*Oczami Lou*
Liam chciał zrobić wszystko, aby pogodzić Zayna i <T.I.>. Na szczęście ja i Danielle wybiliśmy mu to z głowy. Będą razem, jeśli będą chcieli, a nie jak my będziemy chcieli.. Rozumiem, że Liam jest rozsądny, ale bez przesady..

_____________________________________
Przepraszam, że tak długo .
Ale nie miałam siły na nic .. nadal nie mam.
Może sami oceńcie, czy mam pisać kolejne części, bo ja wszystko robię już źle.
A jeśli ktoś to wgl czyta, to dziękuję . <3

Pacia .. ;c

4 komentarze:

  1. Pisz, pisz, pisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalsze części .!
    Są boskie i koniec. ! ; ]
    Czekam na następną część ... xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, to piszę dalej.. może dzisiaj dodam . ale nie wiem. / Pacia. <3

    OdpowiedzUsuń