czwartek, 7 czerwca 2012

Happiness . ♥ cz.4

2 tygodnie później
*oczami Zayna*
Codziennie spotykaliśmy się z <T.I.>, <I.T.P.> i Nicolle. Jeśli chodzi o Nialla i Nicolle, to jest między nimi coś więcej niż przyjaźń, są razem. Jeśli chodzi o <I.T.P.> i Liama, to.. <I.T.P.> chce zostać tylko przyjaciółką. A jeśli chodzi o mnie, to czuję coś więcej do <T.I.>, ale nie wiem jak jej to powiedzieć.
Harry często odwiedza swoją bliską koleżankę - Paulinę.

Dzisiaj mamy spotkanie z fanami, na które zaprosiliśmy oczywiście <I.T.P.>,  <T.I.>, Nicolle i Paulinę. <I.T.P.> nie czuła się zbyt dobrze, więc została w domu.
Pojechaliśmy na spotkanie. Po jakiś 2. godzinach dotarliśmy na miejsce. Poszliśmy do garderoby. Najpierw mieliśmy podpisywanie płyt, które poszło szybko. Został nam tylko wywiad z fanami. 
Dziewczyny, które zostały w garderobie mogły oglądać nas w TV.
Fan : - Kto z was ma dziewczynę ? 
- Ja. - powiedział Lou .
- I ja. - odrzekł Niall .
- Ja mam bliską przyjaciółkę.. - powiedziałem .
- Właśnie chciałbym coś powiedzieć, a raczej ogłosić. - powiedział Harry .
Ochroniarz przyprowadził Paulinę, która podeszła do Harrego. 
- To jest moja nowa dziewczyna. - Hazza pocałował Paulinę.

Fani zadawali nam jeszcze kilka pytań. 30 minut później wywiad się skończył, byliśmy już zmęczeni. Ruszyliśmy w stronę garderoby, w której dziewczyny gadały o nas.
Otworzyłem drzwi i usłyszałem jak <T.I.> powiedziała :
- Słyszałyście co powie.. - przerwała, bo zobaczyła, że w tym momencie weszliśmy do garderoby.
- O czym rozmawiacie ? - spytałem .
- O wywiadzie. - powiedziała Paulina .
- A konkretnie ? - spytał Lou .
- O pytaniach i waszych odpowiedziach. - Paulina specjalnie zaakcentowała słowo : odpowiedziach.
Zdziwiło mnie jeszcze bardziej to, że jak mówiła, patrzyła na mnie. Nie wiedziałem o co chodzi. 
- Dobra, nieważne. Możemy jechać ? Jestem zmęczona. - rzekła <T.I.> .
- Tak, chodźcie. - odpowiedziałem .

Wsiedliśmy do samochodu. <T.I.> była tak zmęczona, że położyła głowę na moich kolanach i usnęła. Zacząłem myśleć o nas. Zrobiłem jej mętlik w głowie, mówiąc na wywiadzie, że mam bliską przyjaciółkę. W sumie, nie wiem co między nami jest. Muszę z nią jutro porozmawiać. 
Gdy byliśmy na miejscu, wziąłem <T.I.> na ręce i zaniosłem do mojego pokoju. Położyłem ją na łóżku, po czym się umyłem i położyłem obok niej. <T.I.> wtuliła się we mnie, a ja objąłem ją ramieniem. Myślałem jeszcze chwilę, a potem zasnąłem.

_____________________________________
Jakieś dziwne. ; /
Dzięki wgl. za wszystko, ale nie wiem czy
to opowiadanie podoba się komuś, oprócz Naci ..
Pacia . <3

5 komentarzy:

  1. Jakaś Ty zabawna.
    Wszystkim się podobają . ! <3 / Patusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie wszystkim się podoba. !; ]
    Dodajcie następną część , błagam .; pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . <3
      no to dodam kolejną część . ;d / Pacia .

      Usuń
  3. Świetne świetne świetne ! ♥ /Nacia.

    OdpowiedzUsuń