poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ziam . ;*

Jesteś z Zaynem już dwa miesiące, ale od dłuższego czasu w waszym związku się nie układa.
Właśnie czekasz na Niego, czekasz aż wreszcie wróci do domu. Jest po 2.00 w nocy. Masz cały czas nadzieję, że Zayn jest z chłopakami, że tak jak kiedyś przyjdzie i powie : ''Przepraszam Skarbek, że tak długo musialas na mnie czekać.''.
Tym razem tak nie było, po jakiś 15 minutach poszłaś spać.


Obudziłaś się jakoś po 10. Zayn'a nadal nie było w domu.
Postanowiłaś zadzwonić do Liama.
- Jest z wami Zayn ? Martwię się o Niego, bo nie wrócił na noc. - wypłakiwałaś się chłopakowi w słuchawkę .
- Nie przyszedł.? Wiesz co ? zaraz do Ciebie wpadnę.
Chłopak przyszedł. Patrzyłaś na Niego, On na Ciebie. Po Jego minie widziałaś ,że coś jest nie tak. Spodziewałaś się najgorszego.
- Hej! Wejdź..
- Hej. Muszę Ci coś powiedzieć. Usiadz proszę...
Nie wiedziałaś o co chodzi, ale zrobiłaś tak, jak chłopak Cię prosił. Usiadł na przeciwko Ciebie. Chwycił Cię za dłonie.
- Przepraszam, że muszę Ci to powiedzieć, ale Zayn.. On,wczoraj...  Ehh, trudno mi o tym mówić... Sądzę, że On Cię zdradził. Wczoraj wyszedł z jakąś dziewczyną.. Nie znam jej .
- Cooo?! To nie może być prawda ! - mocno przytuliłaś się do Liama, który mówił Ci, że jeżeli on Cię zdradził, to jest zwykłym idiotą i nie jest Ciebie wart .
Siedzieliście tak do godziny 13. Liam cały czas Cię pocieszał, aż w końcu ze zmęczenia zasnęłaś na Jego ramieniu.
Gdy spałaś, do domu wrócił Zayn. Zaczął się wydzierać, że co Liam robi z Tobą, że dlaczego jesteś w bieliźnie i śpisz zapłakana na Jego ramieniu.
- Jeszcze masz czelność mieć do mnie pretenseje ? To Ty jesteś skończonym idiotą i ją zdradziłeś !
- Zamknij się! To nie Twoja sprawa, a ta dziewczyna to jednorazowa przygoda ! Musiałem jakoś odreagować ! A z resztą z <T.I.> już dawno mi się nie układa !
- To po co z Nią jesteś ?
- Nie wiem.. W sumie możesz jej pwiedzieć, że z nami koniec !  
W tym momencie się przebudziłaś .
- Zayn ! - rozbeczałaś się . - Jak to koniec ? Proszę, nie zostawiaj mnie ! Ja Ciebie kocham ! Proszę, powiedz, że to nieprawda, że mnie nie zdradziłeś !
- Przykro mi Maleńka, ale z nami koniec ! Zrozum to, ja Ciebie już nie kocham ! I tak, zdradziłem Cię !
Zayn wyszedł z mieszkania. Chciałaś za Nim wybiec, ale Liam Cię powstrzymał, powiedział, że nie warto . Przyciągnął Cię do siebie i znowu mocno przytulił. Bardzo płakałaś, czułaś że razem z Zayn'em odeszła pewna cząstka Ciebie..
- Wiesz, przepraszam, że to powiem, ale cieszę się, że rozstałaś się z Zayn'em. Muszę Ci to w końcu powiedzieć. Wiem, że to za wcześnie, ale nie potrafię w sobie tego trzymać. <T.I.> , kocham Cię. Od początku się w Tobie zakochałem, ale Ty wybrałaś Zayn'a.
- Czemu wszystko utrudniasz ? Właśnie zostawił mnie On, a Ty wyskakujesz mi z takim wyznaniem?! Zostaw mnie samą. Przepraszam, ale muszę wszystko przemyśleć !
Liam mimo wszystko nadal trzymał Cię mocno w objęciach. Na siłę pocałował Cię. Odepchnęłaś Go. Widziałaś, że Go ranisz, ale nie byłaś gotowa, by teraz być z kimkolwiek .
Pobiegłaś szybko na górę, do sypialni. Rzuciłaś się na łóżko, płakałaś w poduszkę. Czułaś perfumy Zayn'a, więc ze złości rzuciłaś nią w stronę drzwi, przez przypadek trafiłaś nią w Liama.
- Przepraszam, bardzo Cię przepraszam !
Liam płakał, bardzo Go to zabolało, że został przez Ciebie odrzucony, lecz nie zamierzał sobie odpuścić.
Położył się obok Ciebie.
- Przepraszam... Zacznijmy wszystko od nowa. Ja zawsze będę na Ciebie czekał, bo moje serce bije tylko dla Ciebie. Gdy będziesz gotowa proszę daj mi szansę.
- Ale Liam.. Ja nie wiem czy będę jeszcze w stanie pokochać.
Liam nic już nie mówił, przytulil Cię mocno. Zasnęliście razem.
Byłaś tak zmęczona, że obudziłaś się dopiero następnego dnia. Otworzyłaś oczy, zobaczyłaś obok Liama, który był wpatrzony w Ciebie jak w obrazek. Jego oczy były przepełnione miłością do Ciebie. Poczułaś jego ciepły oddech. Nie martwiąc się niczym, przysunęłaś się do Niego i Go pocałowałaś. Chłopak się zdziwił, ale odwzajemnił pocałunek.
- Dziękuję Ci. Dziękuję, że byleś cały czas przy mnie. Wiedz, że Cię nie skreślam, choć teraz moje serce jest rozszarpane na kilka kawałków. Wiem, że Ty zdołasz je na nowo poskładać.
Liam uśmiechnął się i mocno Cię przytulił. Czułaś się w jego ramionach tak bezpiecznie.. Choć w głębi duszy kochałaś jeszcze Zayn'a, Liam nie był Ci obojętny. Miałaś nadzieję, że kiedyś zdołasz Go tak bardzo pokochać jak On Ciebie, a Zayn odejdzie w niepamięć..

_________________________________________________
Aktualnie jestem chora, więc postaram się pisać
więcej, ale niczego nie obiecuję . : D
W najbliższym czasie coś dłuższego ..
Pacia . <3

2 komentarze: