poniedziałek, 18 czerwca 2012

My passion . cz.3

Nie mogłam spać w nocy, cały czas myślałam czy podjęłam dobrą decyzję. Przynajmniej wcześniej zdjęli mi gips i będę mogła normalnie chodzić.
Jakiś czas później usłyszałam kroki. To mama szła do mojego pokoju mnie obudzić, ale nie wiedziała ,że od 2 godzin nie śpię.
- <T.I> wstawaj i marsz na śniadanie – stwierdziła obojętnie zaspana i wyszła.
Ubrałam się i zeszłam po schodach do kuchni i po raz kolejny podjęłam tą samą rozmowę z mamą, co zaczynałam codziennie.
- Mamo czy kiedy skończą się rehabilitacje mojej nogi będę mogła chociaż pojeździć na rowerze ? Proszę , wiesz jakie to dla mnie ważne. – spytałam błagalnym głosem.
- Kochanie przecież wiesz, że nie pozwolę na kolejne opuszczone lekcje, stres i kolejne leczenia twoich nóg. To zbyt niebezpieczne. – odpowiedziała spokojnie mama.
- Mamo! Dlaczego mi to za każdym razem robisz ? – dopytywałam łamiącym się głosem.
- <T.I> koniec dyskusji ! Lepiej pomyśl o dzisiejszym spotkaniu z przyjaciółmi.
- Z przyjacielem – poprawiłam mamę i poszłam do pokoju.
Moja mama była strasznie nadopiekuńcza i często wścibska. Nie umiałam się z nią dogadać. Niestety nie miałam żadnego wsparcia u taty, bo pracował zagranicą i widywaliśmy się pare razy na miesiąc.
Wstałam niechętnie z łóżka i zamknęła laptopa. W końcu musiałam się spakować bo za nie całą godzinę trzeba będzie wyjeżdżać.
Wzięłam iphona, słuchawki, ciuchy, fullcap, tablet i inne drobiazgi włącznie ze zdjęcie moim z Niall’em..

Po 2 godzinach jazdy byłam już na miejscu. Wysiadłam z wahaniem z samochodu i poszłam w kierunku mieszkania chłopaków. Zadzwoniłam dzwonkiem. Otworzył mi ładny, brązowooki chłopak w długich, lekko pokręconych włosach.
- Cześć, jestem Liam. Ty jesteś <T.I> tak ? Niall opowiadał nam o tobie. – spytał wyszczerzając zęby w uśmiech.
- Cześć. Tak to raczej ja. – odpowiedziałam śmiejąc się.
- Miło mi poznać. Pomóc ci ?
- Nie dzięki, dam radę.
- Ok. Zawołam Niall’a. – powiedział i pobiegł na schody.
- Niaaaaaal !!! – wydarł się chłopak.
- Co ?! – odkrzyknął Niall.
- Złaź ,ale już na dół.
Słyszałam tylko narzekania Niall’a i za chwile zobaczyłam go na schodach.
Popatrzył się krótką chwilę na mnie i szybko zbiegł na dół, można powiedzieć, że wręcz rzucił się na mnie.
Liam popatrzył się na nas krótką chwilę i poszedł do drugiego pokoju.
- Niall – westchnęłam.
- <T.I> - wtulił mi się we włosy.
- Nic się nie zmieniłaś. – stwierdził.
- Jak noga ?
- Eh, dzięki. A dobrze już mnie nie boli tylko muszę chodzić na rehabilitacje. – spojrzałam na niego z uśmiechem i westchnęłam.
- Za to ty ! Coś zrobił z włosami ?
- Co ? nie podobają ci się? Rozjaśniłem.
- Nie, świetnie wyglądasz.
- Ok, zanim wyjdziemy przedstawię cię chłopakom.
Weszliśmy do salonu.
- Hej <T.I> - powiedzieli chórem z uśmiechem.
- Hej chłopaki – odpowiedziałam z radością.
Niall zaczął przedstawiać mi wszystkich.
- To jest Louis – powiedział i pokazał na uśmiechniętego brązwłosego chłopaka w koszulce w paski.
- Ten siedzący obok to Harry. – wskazał burzę kręconych włosów.
- To Zayn. – pokazał na ciemnowłosego chłopaka z zawadzkim uśmiechem na twarzy.
- A to jest Liam. – powiedział Niall wskazując na delikatnie uśmiechającego się Liama.
- Bardzo mi miło, że mogłam poznać takie gwiazdy jak wy – powiedziałam wybuchając śmiechem razem z chłopakami.

Popołudniu wyszliśmy z Niall’em,  oczywiście najpierw coś zjeść, później zabrał mnie do skate parku, chyba wiedział, że to mnie najbardziej uszczęśliwi. Mogłam patrzeć godzinami na chłopaków jeżdzących na bmx-ach i deskach. Wieczorem poszliśmy do kina.
Po filmie wracaliśmy na pieszo do domu. Po dłuższej ciszy Niall odezwał się.
- <T.I> ?
- Hmm ?
- Chciał bym ci coś dać – powiedział lekko speszony chłopak i wyciągnął z małego pudełeczka.
-Mogę ? – spytał się i lekko ujął moją rękę zakładając na nią śliczną bransoletkę (klik) z zawieszkami.
- Oh, jest piękna. – westchnęłam i mimowolnie pocałowałam go.

_______________________________
Ha, jest !
Genialna Nacia, czyż nie ? : D
Dla Patusi . <3
Jesteście za Irlandią ? My oczywiście tak . ;d

Pacia . ^^

9 komentarzy:

  1. mvahahaha genialna Nacia ! ♥ xD / Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No a ba,że genialna . <3
    Moja Ciocia Nacia . ; *
    `Wzięłam iphona, słuchawki, ciuchy, fullcap, tablet w razie nudów i inne drobiazgi włącznie z komputerem stacjonarnym z internetem i drukarką oraz moje zdjęcie z Niall’em 5mx5m ramka 10 kg.` - ta wersja jest lapsza . ; D / Patusia

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahhaha xD.
    w sumie to bylo dłuższe ;p ♥/ Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ale zarąbiste . ! Faza na musztardowy . ^^
    `Palec Ci w oko!` / Patusia.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahah . palec ci woko i spierpapier ? xD D/ Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musztardooooooowy . <3
    I ten nieogarnięty wzrok Paci , bezcenne. / Patusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie coś ? Jak tak, to problem . Pacia jest nieogarnięta i proszę nie komentować . Amen i dziękuję. / Pacia . ;c

    OdpowiedzUsuń