czwartek, 21 czerwca 2012

Happiness . ♥ cz.21

*oczami <T.I.>*
Nadszedł ten dzień. Dzień, w którym chłopaki mają wyjechać w trasę. Wszyscy już się spakowali.
Jako pierwsze pożegnały się z chłopakami Danielle i Eleanor. Potem Nicolle, <I.T.P.> i Paulina.
Najpierw przytuliłam Hazzę, Nialla, Lou, Liama. Teraz czas na pożegnanie z Zaynem, najtrudniejsza część. Przytuliłam Go. Nie chciałam Go puszczać.
- Przepraszam, że Cię tak mocno zraniłam. - szepnęłam mu na ucho .
Chodziło mi oczywiście o mojego kumpla, przez którego zerwaliśmy. Zrozumiałam, że Zayn po prostu taki jest. Jeśli ma dziewczynę, jest tylko Jego i musi to pokazać całemu światu.
Powiedziałam to .. i Go puściłam . Zayn popatrzył na mnie z bólem w oczach.
- Wiem, że niszczę Wam tą magiczną chwilę, ale samolot odlatuje za 30 minut. - powiedział trochę poddenerwowany Lou .
Chłopaki wyszli. Poszłyśmy z dziewczynami do salonu i zaczęłyśmy oglądać TV.
Podczas tego sms-owałam z Zaynem.
Co miałaś na myśli mówiąc "przepraszam, że cię tak zraniłam" ? - sms od Zayna .
Chodziło o sytuację na imprezie i z Davidem. - odpisałam .
To ja Ciebie bardziej zraniłem zrywając z Tobą. A poza tym miałaś prawo rozmawiać ze swoim kolegą, szkoda tylko, że dopiero teraz sobie to uświadomiłem . - napisał .
*oczami Nicolle*
Tak jak <T.I.>, ja też sms-owałam ze swoim chłopakiem. Tyle, że <T.I.> nie chodzi z Zaynem.. nieważne.

Już tęsknie za Tobą. ♥ - napisał Niall .
Ja bardziej. - odpowiedziałam .
Wiesz jakie jedzenie podają w samolocie ? Okropne ! Tęsknie za Twoimi zdolnościami kucharskimi. - napisał .
To tęsknisz za mną , czy za jedzeniem, które Ci robiłam ? - odpisałam .
Za tym i za tym . :P - napisał Niall . 
__________________________________________
No i jest ..
Przedostatnia część ! : D
Ostatnią dodam, jak bd 6 komentarzy ..
Sorki, że tak wyłudzam, ale nwm czy czytacie, czy nie.

Pozdro ! Pacia . <3

8 komentarzy:

  1. Suuper ! Pisz daleeej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież czytamy! ten taki trochę... meh. ale ostatni pewnie będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetneee. !
    Oczywiście ,że czytamy. ; )
    Pisz , pisz kolejną część .! ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej !
    Bo ja zaraz oszaleję jeśli nie napiszesz zaraz następnej części . !; ]
    Świetne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie , pisz .! ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha pierdolona smutna szantażystka ♥ /Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz następną część ? Czekam z niecierpliwością .. <3

    OdpowiedzUsuń