czwartek, 17 maja 2012

I want . ♥ cz.10

Pobudka o 6:00. Tak, tego najbardziej nienawidziłam. Umyłam się i ubrałam.
Dzisiaj założyłam rurki i fioletowy t-shirt. Do tego dunki i kilka bransoletek. Na szyi powiesiłam serduszko ze zdjęciem Niall'a. Zjadłam śniadanie i spakowałam torbę. Do wyjścia zostało mi 25 minut. Zaczęłam szukać komórki, wywaliłam wszystko, ale nie mogłam jej znaleźć. Po chwili przypomniałam sobie, że leży na parapecie w Anglii. Zdałam sobie sprawę, że już nie mam nic. Zero kontaktu z Niall'em. Na samą myśl o tym miałam dreszcze, a to była rzeczywistość. Wzięłam deskę i pojechałam do szkoły. Na boisku stała Nina ze swoimi przyjaciółkami. Nienawidziłam jej. Była największym pustakiem w szkole, ale ze mną nie zadzierała. Wiedziała, że jeżeli coś odwali zniszczę ją, bo mimo, że nie miałam przyjaciół byłam bardziej szanowana od niej. Chciałam przejść obojętnie, ale chyba chciała zaszpanować.
- O, kogo ja tu widzę. <T.I.>, jak było? Poznałaś swojego Niall'a? - powiedziała i zaczęła się bezczelnie śmiać .
Wiedziałam, że też ubóstwia Niall'a.
- Gówno Cię to obchodzi! - powiedziałam i odeszłam .

W klasie siedzieli już uczniowie. Usiadłam koło jakiejś dziewczyny, na początku nie zwracałam uwagi, kto to. Po pewnym czasie spojrzałam na nią. Nie wiem jak mogłabym określić jej styl. Była oryginalna. Jakby pomieszanie metalu z emo. Zobaczyłam, że rysuje anime. Zainteresowała mnie. Zadzwonił dzwonek. Kiedy wychodziliśmy z klasy podeszłam do niej.
- Hej, jestem <T.I.>. Jesteś tu nowa? - zapytałam .
- Tak, jestem Nicolle - odparła .
Wydawała się sympatyczna.
- Jak Ci się tu podoba? - zaczęłam rozmowę .
- Jest nieźle. Ta blondyna, Nina coś do mnie ma. - odparła lekko smutna .
- Nina? Nie przejmuj się nią. Nienawidzę jej, zresztą ona mnie też. - powiedziałam i uśmiechnęłam się .
Było mi ciężko bez Niall'a, ale trzeba było jakoś się trzymać. Przynajmniej w szkole.
- Powiedziała, że wyglądam jak diabeł. - odparła .
- A ona? Pusta w środku, plastik na zewnątrz. - powiedziałam i obie zaczęłyśmy się śmiać .
Szłyśmy korytarzem, zaczęła się akcja.
- No, no. Diabeł i skejterka, nieźle się dobrałyście. Dwa dziwolągi. - powiedziała Nina i wybuchnęła pustym śmiechem .
- No, no. Trzy pustaki i sylikon na deser. - dogryzłam jej .
Widziałam jak się wkurzyła.
- Myślisz, że jesteś fajna? Niall by nawet na ciebie nie spojrzał. - powiedziała .
Bardzo zabolało. Nie wytrzymałam. Zamachnęłam się i uderzyłam ją w twarz. Nie wiedziałam skąd wzięłam tyle siły. Po chwili zobaczyłam, że z nosa cieknie jej krew. Na początku przestraszyłam się, że zrobiłam jej krzywdę, ale potem pomyślałam, że należało się jej i dostała za swoje. Byłam z siebie dumna. Cała szkoła wywaliła na mnie oczy, ale nie dlatego, że coś im nie pasowało, tylko dlatego, że jako pierwsza odważyłam się tak zjechać Ninę. Poniżyłam ją przed całą szkołą. Widziałam jak Nicolle zerka na mnie zdumiona. Puściłam jej oczko i poszłyśmy na matmę.

Wróciłam do domu o 16:00. Odrobiłam lekcje i o 22:00 położyłam się spać.


Mijały kolejne miesiące bez Niall'a. Zakumplowałam się z Nicolle i starałam się zapomnieć Anglii, Niall'u i innych. Czułam taką wewnętrzną pustkę, wiedziałam, że już nigdy nie poczuje słodkiego zapachu jego skóry, ani nigdy już nie zatopię się w tych błękitnych tęczówkach. To już osiem miesięcy bez Niall'a i osiem miesięcy codziennych starć z Niną. Już powoli mam tego dosyć.

Pewnego razu wracając ze szkoły z Nicolle zauważyłam plakat z 1D. Wrzasnęłam z podniecenia. Mają mieć koncert w naszym mieście, muszę tam być. Musiałam poczekać tylko 3 dni, żeby ich zobaczyć. Nie wiem czy Niall mnie pozna. Bardzo się zmieniłam. Ubieram się raczej w ponure kolory, deska już dawno nie widziała światła dziennego. Włosy mam dłuższe i mocniej maluje oczy. Zamknęłam się w sobie, a jedyną osobą, z którą rozmawiam jest Nicolle. Boje się tego spotkania, pewnie już kogoś ma i dawno o mnie zapomniał. Kiedy doszłam do domu położyłam się spać. Śnił mi się Niall, to był raczej koszmar. W śnie, był z jakąś dziewczyną. Ale przecież teraz on ma swoje życie, a ja swoje..

_________________________________________
Takie jakieś .. Proszę Natalko . : D . ♥
Pacia. ; *

1 komentarz: